Pro firmy

olovnice

Nemoci pohybové soustavy, nejčastěji bolesti zad a páteře, jsou druhou nejčastější příčinou pracovní neschopnosti v ČR s poměrně dlouhou dobou nemocenské, průměrně 65,7 dne (ČSSZ, 2016). Zároveň v této problematice koluje řada mýtů a pověr, které se nezakládají na žádných faktech. Připravili jsme pro zaměstnance všech provozů zajímavou přednášku s cennými informacemi, které vycházejí ze světových doporučení odborných společností a vědeckých důkazů. Naučíme zaměstnance orientovat se ve změti doporučení předkládaných v tisku i odborníky, tak aby byli schopni čelit bolestem pohybové soustavy efektivně.
Z těchto informací a návodů budou těžit nejen zaměstnanci, ale i zaměstnavatelé. Většina podložených doporučení směřuje k podpoře aktivního životního stylu a setrvání v pracovní činnosti či co nejčasnějšímu návratu do práce. Přitom není třeba žádných složitých ergonomických opatření, nejde o propagaci drahých pomůcek, ale o propagaci kvalitních informací a kritického myšlení.

Informujte se o našem projektu pro firmy EFEKTIVNĚ PROTI BOLESTEM ZAD

• Efektivně proti bolestem zad
  • Zaměstnanecký benefit, který dává smysl
  • Zdraví prospěšný benefit, který bude přínosem pro Vaše zaměstnance i pro Vás!
  • Bolesti zad jsou jednou z nejčastějších příčin pracovní neschopnosti. Víte, že podle doporučení vědeckých společností se nemá při bolestech zad odpočívat na lůžku, ale naopak se snažit co nejdříve vrátit k běžným denním aktivitám?
  • Tyto a mnoho dalších užitečných informací se zaměstnanci dozví na této přednášce.
  • Individualizace dle provozu a typu zaměstnání samozřejmě možná!